Monkey Busineksen sosiaalisen median strategia vuodelle 2013
Bloggaus suomeksi alla:
Tatu oli buukannut meille kaveriksi BGH-median Jussi Kämäräisen täksi aamuksi juonimaan Monkeyn vuoden 2013 sosiaalisen median strategiaa. Tämä oli seuraus Tatun vierailusta Tiimiakatemian kumppanuuspäiville, missä Jussi vaikutti asiantuntemuksellaan. Meidän neljän tunnin työpaja meni mukavasti ja saimme monia asioita kiteytettyä. Sosiaalinen media on ollut Monkey Businekselle melkoinen häröpallo, joten kiteytys oli tarpeen. Olemme kokeilleet melko monia juttuja, mutta järjestelmällisyys on puuttunut. Luopuminen on kyllä vaikeaa!
Saimme alustavasti jaettua hieman vastuita, ja päätimme iskeä voimamme kahteen asiaan: 1. Blogiimme (yksi kova postaus joka viikko) ja 2. LinkedIn:iin (Valtteri johtaa joukkojamme siellä). Lisäksi tukena vanhat tuttavamme Facebook, Youtube eli MonkeyTV, Instagram ja #businessmonkeys -hashtagi, Twitter, Flickr (Valtteri & Ville) ja Slideshare (Ville, Johanna & Henna). Laitoimme nämä mainitut mediat myös virallisuusjanalle, ja se on Thinglink -kuvana postauksen alussa.
Here’s the blog text in English:
This year 2013 on our social media strategy we will focus on two things. First of all, our blog will be refocused on Learning Design and the futures’ organizations. We will publish one post every week. Our second strategic focus is on LinkedIn. (Valtteri is responsible). To support the blog and LinkedIn we actively upload new material to Slideshare (Ville, Johanna & Henna). On top of that we got our the good old Facebook-page, Youtube channel titled MonkeyTV, Instagram with the #businessmonkeys -hashtag and 7 monkeys are on Twitter. Currently Flickr is used by Valtteri & Ville. It’s quite a lot! But we are happy to connect with you!
To visualize all the social media action I created a thinglink image with the grid from informal to formal. You can find it in the beginning of the post.