Luukku 11: Monkey maailmankuva kesällä 2009
- Written by Ville Keksijä Keränen
- Published in Arkisto, Suomi
- Leave a reply
- Permalink
Vieläköhän tämä pitää paikkansa? Kesällä 2009 lueskelin keltaisia laseja käyttävän Seth Godinin kirjaa kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita. Se herätti minut miettimään mikä on se maailmankuva minkä jaamme kavereidemme, yhteistyökumppanien ja asiakkaidemme kanssa. Tässä 22.7.09 klo 14:55 päivättyä pohdintaa Monkey Busineksen ja asiakkaiden yhteisestä maailmankuvasta.
Monkey Busineksen ja asiakkaiden yhteinen maailmankuva = Bureskeltu Banaani
More Action. More Mistakes. = Virheet on jees! ja ok! Oppiminen on tosi jees. Kokeilut = =) !
Yellow. Positive. = Työn kuuluu olla hauskaa. Siten saamme myös enemmän aikaan.
Together we are more. = Yhdessä olemme enemmän. Pelataan vahvuuksien kautta.
Enthusiasm. Joy. = Tukeeko organisaatio innostumista? -> Ivanaurun uhkan poistaminen maailmasta.
Dialogue. = Ongelmat syntyvät usein vuorovaikutuksen puutteesta.
Mitä mieltä olette? Puuttuuko listasta jotain? Mikä on tilanne nyt verrattuna vuoteen 2009?
Keltaisin t. Ville